Nike Ipod 12km

WOHA, jag har sprungit 1.2mil idag, IM SO HAPPY HAPPY HAPPY! Värmde vaden med liniment och vetekudde och stretchade innan det bar av. Hade ställt poden på 5km men det var SÅ skönt att springa och solen sken så jag bara kunde INTE nöja mig med 5km. Sprang hela vägen ut till sjön (5km) och ett varv runt sjön (2km) och tillbaka. Helt underbart!! Knäskyddet fungerade som en kraftig stödstrumpa precis som jag ville och det kändes mkt bra med det på. Nu är det bara att tuta och köra och se om det blir bättre av mycket stretch. Känns bra nu. Sprang lugnt och längre istället för fort och kort och när jag springer i det tempot (6min/km) så kan jag springa hur långt som helst, blir inte ens anfådd.

Fattar inte när jag blev sånt löp-fan. Jag älskar att springa, det gör mig så glad. FINALLY en hobby!!

Morsan sms'a från jobbet idag, Vero som har repan idag är typ dödsförkyld så hon hade däckat i ett rum i morse och ville helst slippa sin kväll så jag tar den. 4 tim ytterliga plus tid, man tackar. Det gör iofs att jag blir ensam med ryskan imorrn. Nåja, jag fick ju dras med de andra två, so what does a third one?

Nu ska hon bada sig lite och gå en solrunda med vovven innan det är dags att åka till jobbet för 6 dagen på raken, nästa lediga dag i sikte är på fredag. From nu jobbar jag ju 6 dagar i veckan i 2 mån framöver. Grattis mig själv!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0