På bättringsvägen

Det går inte fort men det går framåt iaf. Idag har jag inte haft nån feber så morgonpromenaden med Sixten blev över 1 hel timme. Jätteskönt för både han och mig. Det kommer att bli tufft att börja träna sen igen så får försöka ladda med lite promenader för att åtminstone orka ta mig framåt. LÄNGTAR efter att få springa igen men bihålorna och öronen säger att nog med all säkerhet inte kommer kunna gå förrän tidigast i mitten på nästa vecka. Vi får väl se.

Igår var Himself på ett lyckat möte i Paris. Jobb finns det för honom utan tvekan, får se bara vem som bjuder högst. Vi hoppas iaf ha framtiden klar i slutet av April. Ikväll är han ute och äter med kunder och kollegor. Gräsänka igen då. Har strykning jag ska ta tag i framför Beck nu. Har skurat spis och tvättat 4 maskiner idag. Himself bad mig lämna lite städning till honom i helgen, HAN BEHÖVER DET EFTER DENNA TUNGA VECKA. Seriöst, vilken kille ber om att få städa? Turkärring, är vad jag är!

Drömde inatt att jag var i en liten underklädesbutik för att köpa ett raff-set (eller hur det stavas). Fråga mig inte vad jag skulle ha det till men jag fick 2 jättefina alternativ provade och den ena hade tappat sin lilla tygrosett i bak så den var nedsatt till 50kr, haha, TAGET!

Japp, så var det med det, mycket meningsfullt i vanlig ordning! :)

Idag har Frieda flyttat sin häst till Knivsta. Jag har hållt tummarna hela dagen för att det ska ha gått bra. Jag längtar så mycket till att komma hem och få rida med henne!!!!!!!!!!

Hade en massa andra kul saker att berätta men jag har glömt bort nu vad det var, haha. Så kan det gå. Nu blir det Beck och strykjärn!! Jobbar 06-12 + 18-22 i morgon samt 7-12 på lördag, den är fin den! Sen är jag ledig lördag em och söndag förmiddag, rena lyxhelgen, Himself och jag har 1 hel kväll tillsammans, lagom umgänge på 1 vecka, haha!
 
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0