Sågverk i hemmet

Näe, det är inte snyggMatte som är här och bygger om. DET ÄR MIN HUND SOM SNARKAR. Jo, han är heeeelt normal. Han ligger på rygg i soffen, framtassarna rätt upp i luften och bakbenen brett isär. Han lever ett jobbigt liv.

Har haft två skitdagar på jobbet. Har haft en tjej per dag inne under upplärning och självklart är det svennen som får ta den uppgiften. Ok att man kan vara "ny" på jobbet, men måste man vara korkad oxå?? TAKE ME AWAY PLIIIIIIZ

Sedan igår har jag kollat runt med flyg- och hyrbils -bolad gällande resa hem. Var sugen på en roadtrip med Frieda= hyrbil hem till sverige med den drömmen grusades av en kostnad på melland 13-20.000sek, enbart för bilen.

Flyger man t/r härifrån till arlanda via paris= tot 4 flyg så betalar man normalt 3.500:-, det är rätt billigt. Men så är de ju inte dummare än så flygbolagen att det TAR 13.000sek för 1 ENKEL biljett härifrån till arlanda. HUTLÖST. Känns ju nödvändigt att betala 2 resor för hunden på det oxå när han bara åker en. SÅ NEJ TACK AIR FRANCE. Ni har varit oslagbara hittils men nu kan ni dra åt skogen, FAKTISKT!

Norwgian har grymt bra priser normalt sett men de har slutat flyga från Paris, dra ni oxå, tack och hej!!

RyanAir skulle jag inte flyga med ens om jag fick betalt för det, dö kan man göra på trevligare sätt än en flygolycka. De är ju inte kända för sin säkerhet. De flyger inte hundar hur som helst och det tackar vi för!

SIst men inte minst, SAS. 1220:- enkel resa Paris-Stockholm, TAGET. 600kr för hunden, 2.5 timmes flygresa. OK. Hyrbil Rennes-Paris+ bensin och vägtullar, tot 2000:- Det blir alltså billigare än en t/r resa med Air France. TAGET. Då är det bara resebur till hunden som ska införskaffas, samt mat och vattenbehållare oxå ska buren desificeras. Skönt att ha de funderingarna ur värden. Bara sista check med tullande av hund osv så är den biten CHECK!

Morsan berättade för mig häromdan att vi tydligen INTE ska gå på en fotbollsmatch. Vår favorit Jimmy Briand är skadad och borta resten av säsongen och det är ju för honom vi går, ELLER? Tyckte hon ja, haha. Jag hade gärna sett Petter Hansson bla spela ändå jag :) Nåja.... får väl nöja mig med en mussel middag!

Benhinnorna har förresten klarat sig bra och muskelkrampen har lagt sig sen träningen i måndags. Däremot gör det ont under höger knä. Tror det har med det tidigare att göra. Det är nåt som inte stämmer i höger ben helt enkelt. Vet inte om det har med de problem med nacke och rygg jag har eller om det är ett biproblem efter benhinnorna. Nu är jag hur som helst förkyld så nu kan jag inte träna. Kanske imorrn, vi får se. Fortsätter benproblemen så antar jag att jag måste göra nånting åt det, vet inte riktigt vem jag ska vända mig till då. Anmälan till tjejmilen är på G, och jag VILL VILL VILL verkligen kunna börja träna och genomföra detta!!!!

SNYFT, varför ska jag vara ett SKÅP-MIFFO??????????????

Kommentarer
Postat av: Frieda

Du är inget skåpmiffo! Och du, det finns de som har det värre än dig! (den kändes bra va??) Puss

2009-04-02 @ 22:23:44
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0