Skåp-miffo

Tack Frieda för att du inte tycker att jag är ett skåp-miffo! Jag vet att det finns miljarder, biljoner, triljoner människor i världen som har det värre än mig. Men det hjälper ju inte mig liksom!  Sen finns det ju oxå massvis med feta otränade människor som inte vill träna oxå. Men det vill jag!! Hade faktiskt tänkt göra det idag men snoret slutar inte att rinna och benet gör ont non-stop så det för helt enkelt bara bli styrketräning idag med. Inte så mycket att göra åt saken!

Natten till igår hade jag en sån där vanlig dröm. Den börjar och den slutar, över på ett kick! Den här gången så var jag med Frieda för att rida hennes framtida häst, Tryggve. Han är ju ett ostartat varmblod och startade varmblod är oftast som kameler att rida, man kan behöva bogsera de i hörnen på en volt/ridhus. Inte helt böjbara så att säga. Eller så är det tvärtom att de nosar sig själv i baken när man tar i ena tygeln. Hur som helst så var vi hemma hos Friedas "kompis" Å och red på hennes volt. När jag skulle sitta upp så sa Frieda att han är lite stel i halsen i kurvorna, går mest rakt fram, så man får ta kurvorna sidledes!!! Nu till det bästa: -"Men han går iaf på tygel"!

Där var drömmen slut, helt i sin ordning! I wish you good luck Frieda!!! ;D

Från igår till i morgon så har vi en stor grupp tävlingscyklande japaner boende hos oss på hotellet. Rätt grisiga, hittar inte till papperskorgen eller spolknappen osv. De var allihopa fullt utrustade med Le Coq Sportif kläder och skor SÅ satan var avis jag blev. Hur mycket snygga kläder och skor som helst överallt. DARN, jag måste shoppa! Hur som helst så hittade vi extremt fula glasögon i ett rum, stort rektangulära i leopardmönster. Snacka om förvånade vi blev när vi insåg att de tillhörde en kille. Iaf så testade morsan de och hon var så jäkla ful så vi höll på att skratta ihjäl oss. Morsan skrek rakt ut att killen måste vara blind för det var rena glasbottnarna och hon såg inte ett dugg! Hon är som sagt inte helt 100 min franska morsa!!

Igår förresten när jag hade nya tjejen med mig så fick hon en dusch i vilken gästen hade skitigt (BAJSAT), helt normalt. Det skulle vara skottpengar på såna människor. På måndag ska vi ha en ryska på prov sen måste de bestämma sig annars får morsan jobba själv, jag kör bara reception nu!

Nä, nu ska jag bada hunden och till kvällen ska han klippas!!

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag vet att det inte hjälper dig att andra har det värre, just därför tycker jag att det är kul att fälla den kommentaren, man kan ju nästan bli förbannad när nån säger den! =) På måndag blir Tryggve min! Nu är det sant!!!!! Han är väldigt böjlig för att inte ha jobbat ordentligt på några år... Han ska bli en stjärna, precis som Vingen!!!!!!!! Puss!

2009-04-03 @ 19:57:31
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du är ju sååå grym på att skriva tjejen! :) Fortsätt så! Trevlig helg på dig med!

Puss

2009-04-03 @ 21:53:45
URL: http://jossenin.blogg.se/
Postat av: Alexx

Tack Sötis Jossan!! Jag är så avis på din frisyr, så grymt snyggt, det klär dig verkligen!!

Frieda, GRATTIS! Snabb graviditet och födsel det här :) Finns de som har det värre!! :) Den är verkligen grym som kommentar, haha. Man skulle ju även kunna säga att de finns de som har det bättre, pt, smala och "fitta" och sen snygga dessutom.... den kanske man skulle ge som en käftsmäll till nån man inte tycker om :)Puss

2009-04-04 @ 08:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0