Sommar & Sol & Hundskit på gatorna

Underbart väder sedan ett par dagar, 20+ och sol. Idag har Lilleman och jag bilen så vi ska åka ut till sjön och sola. Eller jag antar att jag solar och att hunden ligger i skuggan och spanar omgivningen. Han är som tjuren Ferdinand, han tycker det är alldeles alldeles underbart att ligga under ett träd och lukta på blommorna!

Härom dagen hade vi två killar i ett rum på hotellet. En korthårig med babyface och en långhårig med kraftig skäggstubb trots nyligen rakat ansikte. Den senare var en tjej upptäckte jag när hon kom och bad om en duschmössa. FY FARAO VAD HEMSKT. Att vara 20-25 år och ha kraftig skägg och mustash växt i ansiktet som man MÅSET raka bort men att det syns mycket ändå.

Nä, vi ska inte klaga så mycket vi andra, dagens I-lands problem blir rätt patetiskt i en sån här jämförelse. Jag ska sluta klaga på min extra kilon, jag kan iallafall träna bort de. DET FINNS DE SOM HAR DET VÄRRE!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är en GRYM låt!!!!

När kommer du hem? Miss you!!!

Pussss

2009-04-23 @ 18:16:58
URL: http://jossenin.blogg.se/
Postat av: Anonym

man måste leva efter mottot: Jag är fet, du är ful, jag kan banta. Kanske världens bästa mening! Nu är du inte tjock nånstans, men om du nu ändå tycker så... Puss!

2009-04-23 @ 23:19:10
Postat av: Petra

Tjenare bruttan!



Fy va segt det är med dessa förkylningar! Jag kan ju tala om att jag har och har haft det precis likadant! Är så dj...a trött på skiten!!! Nu väntar runt 20plus här hemma också så det gäller väl att försöka underhålla solbrännan lite så att den inte försvinner helt innan solsäsongen! Fick ett sms av kussen i morse! Vi måste tydligen byta ut våra biljetter till pinks koncert, för den har ju blivit flyttad till Globen!! Vilka puckon, det hade ju jag redan räknat ut att annexet inte räcker till i storlek när du och speciellt JAG ska dit!!! Nes pas? Sunk!! Mer jobb... vågar man skicka 1500spänn i ett kuvert till Globen? Jag vet inte... jag har ju inte direkt vägarna förbi juh. Men det är tydligen så dom vill att det ska gå till. Man måste kanske kosta på att skicka det som rek?! Ser fram emot att bli hembjudna till er på middag på uteplatsen i sommar... för nu måste vi ju bara få njuta av Himselves fantastiska matkunskaper!!! Tiramisu..... spännande... det har jag aldrig provat by the way! Jaha.. ni har andra kompisar också... ja just det... tänkte inte på det... får väl bli en annan sommar..... Puss och Kram

2009-04-24 @ 08:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0