Tjejmilen here I come

Helgen och minisemestern har varit great men på tok för kort! Vesoul är en underbar liten stad, ren och fin och vart man än vänder sig i världen så var man omgiven av skog. Bilder kommer inom kort. Shopping blev det såklart... Köpte ett par basket dojor (converse stuk) i guld/silver metallic med vita snören. Sen blev det ett par svarta gladiator skinn sandaler. Samt ett par sommar byxor. Bilder kommer på köpen oxå. Fick dessutom Anna att köpa sin 2a handväska någonsin. ALLTSÅ HAJJA, hon är 25 år och har bara köpt en väska i sitt liv och det i Finland, HAAAALLÅ!!! Jag har lätt 30 st liggandes bara här... köper 2 i veckan som Himself säger.... Hrm....

Idag har jag jobbat 05.50-16.50, den är smaskig, men det gick bra. Utöver sedvanliga receptionssysslor och frukosten så hade jag 12 rum att städa oxå. Kul att vara repafjolla i det här landet!!

Efter jobbet kom snälla Himself och hämtade mig och sen åkte vi hem och jag gick ut och SPRANG, hurra hurra, Im so happy!!! 30 mars sprang jag senast och innan det hade jag 2v uppehåll pga av skada. Har mått skit och tröstätit för att jag inte kunnat träna, känns sådär, men vad tusan, dör jag så dör jag mätt i maggen :) Nu jäklar blir det seriöst dock, minus 6kg och + massa fina muskler sen är jag redo att möta världen!!!

Näe, Himself ligger och gnäller i sängen, han har huvudvärk, har ni hört nåt dyligt? Så jag fixar maten jag, Thaisoppa och fransk baguett, what else??

Btw... det blir verkligen hemflytt till sommarn, hyresgästerna i huset i Märsta har tom blivit uppsagda nu så det är verklighet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Näe, soppa var det!!

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Nina

Fan vad glad jag blir att du kommer hem. Saknar dig såååååå. Kollar hockey vm nu. har inte tid att sitta här. I morrn blir det party party..Pussen

2009-04-29 @ 20:43:15
Postat av: Therese

Vad härligt att det är klart :-D Danielle ser såå framemot att få gå ut med Sixten! Tack för paketet, det kom idag! Kramis

2009-04-29 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0