Woha

Ett par Red Bull och energin återställd. Hur jag mår imorrn är en annan fråga! YES och TACK Frieda, snart hemma hos dig och Tryggve, här ska ridas! Tycker du ska ha kvar han i Knivsta sen, oj vad jag kan rida då ;) Du o pipen kan väl flytta lite närmre, Vallentuna eller Märsta eller nåt, finns många fina hus med stora tomter ;)

Kul grej från gårdagen:

En äldre (50+) gift par kommer in på hotellet. Kvinnan går fram till receptionen och frågar om det finns ett rum ledigt. "Visst svarar jag, med eller utan frukost?" -Utan svarar hon. "Rök eller icke rök, frågar jag?" Då vänder sig tanten mot gubben och frågar -"Röker du?" (Det var alltså inte med varandra de var gifta)

HAHAHA, och folk undrar varför jag inte vill gifta mig!!!!!! Coz nothing lasts forever.....

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0