Kroknäsa nr 1

12 dagar kvar till tjejmilen...och här sitter jag och snorar.... 1 månad minst, har jag varit sjuk nu. SUCK! Men what the heck... får väl springa tills jag stupar!!

Blev btw mobbad på Statoil idag av 3 kroknäsor. Först visslade de och äcklade sig. Jag nonchalerade. Då tråkade de mig för att jag kör en Toyota=Äkta kroknäsebil och pissarääzer. Skulle inte tro att de var mycket bättre i sin rostiga BMW med hängande avgassystem. Hade jag varit lite större och lite starkare så hade jag knäckt en näsa eller två men allt jag vågade göra var att ska på huvudet, sucka och säga IDIOTER. Typiskt att det var ett ord de inte lärt sig än!!

För övrigt är det fullt ös på jobbet. Finns endel att ta tag i så det är kul. Ser fram emot att intron ska va slut så man verkligen kan bita tag i saker och skapa lite ordning.

Min kära Frieda smällde med sin bil på e4an igår. THANK YOU GOD för att hon klarade sig med bara lite bulor och så. Your my heart, your my soul vännen!!

Nähe, nässpray då kanske så jag får känna lite smak på hälsokosten (kebabrullarna) vi beställt hem! Himself oljar bord och hänger tvätt. Hrm..... jag måste skärpa mig!!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag har ju aldrig trott på gud, men nu måste jag nog ändå tro att han sitter däruppe och bestämde att det inte var dags för mig att lämna jordelivet... Eller så vill han inte ha dit mig och djävulen tycker jag dricker för lite för tillfället så han sa också nej! Djävulen hade nog tagit emot mig om det varit för några veckor sen när man va packad hela tiden, haha! Närå, THANK YOU GOD! Love you kompis! =) Alexx alltså, inte gud!

2009-08-21 @ 21:56:11
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0