1:a arbetsdagen avklarad

Sjukt nöjd med första dagen. Känner att jag kommer att trivas bra. Ska bli kul att komma igång och jobba efter intron! ons-fre håller jag till i Stockholm. Min lilla bögvovve är hos mor o far i husvagnen. Han har det säkert toppen men jag saknar mitt älskade lilla pälstryne!!!

Fick förresten Coccilana per tel igår så jag var och hämtade det. Tro det eller ej men svinet verkar inte gilla Coccilana. Har knappt hostat på hela dan. Fatta vad skönt det varit om jag varit så smart så jag hade skaffat det redan förra veckan. Nåja, man ska tänka positivt. Får va glad för de fina magmusklerna jag säkert fått av allt hostande nu!!!

Igår var vi runt överallt och kollade garderoblösningar och så till huset. Tror vi har en plan. Tapetseringen blev jättebra iaf, nu har jag ju inte lagt över bilderna så tyvärr får ni inte se, än. På måndag kommer grejerna, ska bli kul att få tillbaka sina tillhörigheter igen!

Näe nu ska jag hänga tvätt. Var tvungen att fylla på pyspunkedäcket idag påväg från jobbet så min vita skjorta var inte så vit längre. Håll en tumme för att jag slipper gå med oljefläckar på jobbet imorrn!! Köpte ett till däck på burk. Nu ska hålet täppas till, en gång för alla, inte en spänn jag lägger på den kroknäsebilen!!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0