Blä

Tycker att det är så kul att ha börjat jobba och trivs jättebra på mitt nya jobb. En litet litet problem bara. Jag hittar inget dagis till Sixten. Ser väl ut som jag får leta bostat till han och mig i UA så han kan vara hos mams o paps om dagarna. Jag lär ju inte åka Märsta-Uppsala-"Knivsta" t/r varje dag.... inte sååå kul om man börjar 6.30 tex.... Och att göra mig av med doggen är inte ett alternativ......

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Möbelsläp i huset imorrn

DUBBEL BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ helt plötsligt!

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Petra

Helluu!! Läste om ditt problem med pälstrynet!! Kan du inte sätta upp en lapp i bostadsområdet eller i lokaltidningen om dagmatte till hunden? Det ser vi lite stup i kvarten i knivstanytt tex. Ska du flytta har jag kanske ett tips... ett litet hus på landet i knivstatrakten.... Puss

2009-08-11 @ 09:55:22
Postat av: Petra

Läste om ditt problem med pälstrynet! Kan du inte sätta upp en lapp i området eller en annons i lokaltidningen om dagmatte sökes? Ska du flytta så kanske jag har ett tips på ett litet hus på landet i knivstaområdet.....Puss

2009-08-11 @ 09:58:45
Postat av: Petra

Åsså tar vi det en gång till ....såg att du .... närå! Hahahahahahaha......

2009-08-11 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0