Damp-Alexx, my new name!

Ibland funderar jag verkligen. Jag kan nog ha damp. När man var mindre kallades det så fint för myror i brallan. Precis lika kryddat som att tomten finns etc. Nu är jag stor nog att hantera sanningen= DAMP!

När jag tänker efter så är jag nog bara periodare för lika stort överskott myror jag kan ha i brallan en dag, lika stort är underskottet en annan. Vad är diagnosen på det? Är man deprimerad då oxå eller? För det har man ju hört, så fort nån är trött så är det depression. Näe, jag lägger ner den utredningen. Jag är nog mest bara Alexx, ibland, dampig, ibland slampig, ofta svampig och emellanåt tantig (läs töntig)!

Hostade mig upp ur sängen kl 7 i morse. Det är underbart att få en sån kick-start en "dagen efter". Nackspärr, snor i hela nyllet och munnen full i slemklumpar stora som golfbollar. Jodå, nog känner man sig rätt läcker! Å jag som har svårt att ta mig upp kl 7 när jag ska jobba. Jag sover nog för mycket. De här 2 timmarna jag fick i morse var nog lagom. Frukost 08, lunch kl 10 och jaaa...snart är det dags för eftermiddagsfika!! Kanske ska lägga mig och läsa en stund och se om ryggläget kan grusa ögonen.

Tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen, det skulle bli bara några stycken men icke sa nicke. Måste köpa en ny kameran för min är inge bra, för många finesser som drar ner kvaliteten. Trist. Det resulterar ju bara in att den inte används så mkt och att man inte får kort på alla.

Enjoy

Just married!!              Brudgummen               Risklädd brud

FINAST!

Brudparet Sång till de lyckliga tu! Starkt jobbat Linda!!! Toastmadame Jossan Den klassiska snygg Maria posen 

Snyggaste brorsan (Hempa) & syrran (Annika)!!  Brooooooooooooooooorsan!!!  Johan

Crippe kramsugen Fina Tessan med svärmor Morgan och Magnus Peter, Danne och Jerry

Uncut version Johans ögon & Jag Saras fästman med Ibo-metin och Jorma Party morsan (Tessans) Sussie

Party-brud Linda & Cammen Jessica & Agge Miccan & Putte 

Sara med fästman Agge & Jerry Farlig Maria Skräckinjagande Annika

 Tessan i en mkt seriös konversation med Jorma! Miccan, Jessica & Pillan Syrran & Brorsan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0