Freeeeeeeeeedag

Idag haver jag jobbat, sen varit i UA och hämtat Sixten, och han blev såååååååååååååå glad av att se sin mamsi ;) och mamsi blev minst lika glad hon. Nej gladare! Sen åkte vi till Knivsta och Sixten fick besöka stallet för första gången. Han tyckte det var läskigt att vara i stallet när det fanns häst i gången så han strosade runt ute och kissade in sig. Borstade av Lilleman när Tryggve åt hö sen trensade jag honom och tog Sixten i ena handen och Tryggve i den andra och sen tog vi en 1 timmes promenad. Det gick jättebra, Sixten var superduktig och sprang före hela tiden. Sen när vi kom tillbaka till stallet så ville han direkt gå och lägga sig i bilen, haha. Han var slagen hjälte!

Imorrn ska jag jobba sen kommer kusin, moster och Danielle med ut till stallet och vi ska rida. Tar nog två hästar. Sen är det bara att åka hem och packa väskan inför Lördagen. HS ska spela golf söndag fm så jag måste stanna hemma länge nog så Sixten inte får vara hemma för länge själv sen innan HS kommer hem igen.

Fullt ös medvetlös!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0