HELG

Tack Kimpa, du är söt som tänker på mig!! PUSS

Gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt skönt med ledig helg!!! Har varit med städ idag för att se hur de jobbar och lära mig hitta i deras förråd och i tvättis, om det skulle behövas när man är själv. Jag som har konstiga intressen bad att få leka med mangeln :) Det var uppskattat! Har fått låna hem en historiebok om Herrgården som jag ska sträckläsa i helgen tänkte jag, ska bli spännande. Är så kul att jobba på en anläggning med så mkt historia.

Sprang en kortis efter jobbet. Får skav från pronationssulorna nu igen efter detta sjuk uppehåll så man får börja från ruta ett igen. Kommer bli tungt med milen om 2v men det är bara att gilla läget! Vi ska ju belöna oss med vin efter så det är värt att plågas i 50 min.

Sixten har varit ute och spelat 18 hål idag, han är helt slut. Bra motion dock. Ikväll ska han badas och klippas, han dör av värmen i den pälskappan han har.

Dags att sätta igång med lite pyssel... har ett gän kartonger kvar... ikväll blir det grillat, igen. FLINTASTEK, yummie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0