Kroknäsa nr 2

En olycka kommer sällan ensam....

Jag gjorde en Frieda idag och drog en vurpa på klinkersen i hallen, Nåt smartarsle hade lämnat en pöl med vatten där. Nåja, jag hade kläder som skydd mot Frieda som fick markkänning i duschen på gymmet, endast iklädd handduk :) I mitt fall var det dock ingen som frågade om nån såg. Men det var inte heller nån som frågade hur det gick utan frågan lyder som följer:

(pappskalle) - Vad håller du på med? (var kommer alla pappskallar ifrån?)

JA JÄVLAR, DET KAN MAN FRÅGA SIG DIN PAPPSKALLE!!!! (var mitt tänkta svar) Mitt sagda svar blev;

(jag) - Jo det var ju nån som placerat ett vattenhinder mitt i hallen så jag RÅKADE ju givetvis ramla!

(pappskalle) -Så tokigt.

(jag tänker...) -Silence, I kill you!!! (achmed the dead terrorist)

Nog om det.....

Det jag egentligen skulle säga handlar ju om dagens idiotkroknäsehändelse nr 2. De blev ju 4 totalt, kroknäsorna.
OBS! Du är tyvärr inte en av dagens kroknäsor Frieda, även om din pappa är arab!!! XD

Vi beställde ju hem kebab och dricka idag. Och frågade sist vi var på pizzerian vad de tog för hemkörning. DET ÄR GRATIS VID KÖP FÖR MINST 130:- fick vi till svar.

Så vi beställde 2 kebabrullar och 2 läsk idag=130:-. När kroken kommer ville han ha 150:-.

(jag) -Hur kommer det sig? Det här kostar ju 130:-.
(kroken) -Nej, inte PÅ hemkörning.
(jag) -Jo men det ska ju vara samma pris. Och för 130:- är det fri hemkörning.
(kroken) -Ja det är GRATIS hemkörning från130:- köp, men du vet, det är lite dyrare då för det kostar ju att köra ut.
(jag) %)  Asgarvar och försöker förklara för idioten att ingen GRATIS hemkörning kan kosta pengar. Om man tar mer för den maten man kör ut så är ju de pengarna för hemkörningen. Fortfarande inte gratis kompis!!
(kroken) -Gör som du vill, jag kan bjuda. Det är jag som äger pizzerian! (den hade vi inte kunnat räkna ut)
(jag) -Nej då, rätt ska vara rätt men då ska ni sluta kalla det gratis hemkörning. Jag betalar gärna för den när jag vet vad jag betalar för. Men då ska din personal informera om det.
(han) -Du får ursäkta, han i kassan förstår inte så bra, och han är inte så bra på språket.
(jag) -Han pratar ypperlig svenska och vi har inga problem att förstå honom. Det är snarare logiken i er prissättning jag inte förstår så bra. (allt för avancerat för den stackars kroken som inser sitt underläge)
(kroken) -Jag bjuder på läsken, jag vill inte förlora er som kunder!!

DUKTIG IDIOT!  Highfive Alexx!!


Kommentarer
Postat av: Nina

HAhahahahahhahahhahahhahhah... Jösses du har verkligen roligt du..Att du bara orkar att hålla på och käfta med dom:). Ja men det gick ju bra iaf eller? Jag har haft hög läsning för Håkke nu.Du fick oss att skratta... Kramen

2009-08-20 @ 08:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0