LEDIG

Sitter här och äter frukosrt kl 8 på min lediga dag. Har kört HS till bilrekonden. Inte för att han bad mig men för att han sa åt mig, typ. Your wish is my command, master! (kan inte hjälpa det men SILENCE I KILL YOU Achmed dyker upp i mina tankar igen)

Min dator har blivit mupp... när jag sitter och skriver, som nu tex, så hoppar markören och helt plötsligt skrivs det på ett redan skrivet ställe i texten. Ett smärre I-lands problem kanske men jag hade ju velat att datorn skulle funka mer än 3 månader!

Nu ska jag snart göra mig iordning och åka till syrran. Ska få massage inför tjejmilen och sen ska det sjungas karaoke!!!
Ska passera apoteket på vägen dit, Im craving for citrus TREO!!!! Sen efter syrran blir det stallet och förhoppningsvis ritt av två hästar!!! Satan vad ont jag har i ljumskarna idag, haha, bra där!! :)

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0