Ridröv

Har ridit fina Tryggve idag! Sjukt kul och vi hade det så mysigt i det fina vädret. Frieda har gjort ett grymt bra jobb med honom så det var verkligen ett rent nöje att pyssla om och rida honom. Han tyckte nog att det var kul oxå och skulle jävlas lite med mig, testa mig och så. Kickade när man kratsade bakhovarna, höll på att dra ner mig i grimskaftet  i ett dike för att han tyckte han skulle få äta och så. Det roligaste är att man knappt behöver ta i eller nåt för att få honom att sluta. (förutom när han körde ner huvudet då... han väger ju ändå ett par hundra kilo mer än mig :) Han behöver bara en tillsägelse. Precis som att han bara ska se hur mkt uppärksamhet han kan få. Kul häst. Och fantastiskt FIN!! Really enjoyed it Frieda så tack för det! Ett bra substitut till min saknade vovve var det oxå. Längtar ihjäl mig efter mitt pälstryne, det är så tomt och tyst här utan honom!

Imorrn ska jag springa igen efter jobbet, lagom pigg på det nu när jag har träningsvärk men det är bara att ligga i. Är helt slut nu och kommer somna ovaggad ikväll, SKÖNT. Imorrn är det uppstigning innan 6. Vill springa 10km på SigtunaStadsloppet i september men jag jobbar då, hoppas på att få byta bort det passet! Tävlingar är ju en superbra morot till fortsatt träning!

HS hämtar sin firmabil imorrn så nu blir det åka finbil nån vecka, SKÖNT! Min pyspunkakroknäsepizzaräääääzer behöver lite vila!!

Näe, nu går ögonen i kors, jag ska somna på soffan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Madde

stackars tobbe som inte får åka sin egen bil.. ;-)

2009-08-26 @ 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0