Skål!

Lördad it is! Har varit en pyssel dag. Gjort Uppsala och Bauhaus, Ö&B och Ikea. Jag har tagit på mig att klippa häcken. Himself slipar bänkar och bord och jag ska olja! Hyllor är uppe och de flesta kartongerna är uppackade. NICE, det blir så fint!

Sixten börjar trivas allt bättre. Området är toppen för hundar att gå i och så. Köpte gröna "staket" idag till 2 kortändar så nu kan han gå fritt runt hela huset. Han är inte van med alla ljud bara så det är endel gruff så fort nån passerar och även när vi går i dörrarna. Han har fått flera kompisar i området och även en flickvän :)

Nu har min hunk dragit på sig ett perfekt sittande brallor och min favvisparfym så nu ska jag göra mig lite fräschare också så ska vi iväg och ta en snabb öl hos en kompis till Himself. Sen blir det sängen. Ska köpa skitsnygga garderober till hallen imorrn och köra lite möbler till mor och far. Sixten är ff inte klippt.....

Hoppas ni har det bra gott folk!!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0