Tjejmilen imorrn

Jag känner mig psykiskt redo men fysiskt sett är jag i botten. Jag är i grund och botten i rätt bra shape. Men efter influensan så har jag tappat mkt flås och kroppen är tung. Den här veckan har jag bara sprungit 2 gånger för att inte få skav från sulorna. Jag har däremot ridit och promenerat de andra dagarna så nu har jag ömma fötter som F-N och är helt slut i kroppen!! HAHA, grymt bra Alexx, du har gjort det igen!! Jag skulle kunna sova 1v känner jag nu och nu är det bara att tuta och köra liksom.

Näe, kanske ska skita i löpningen och bara titta på och ligga i gräset och vänta på vinpicknicken efteråt?! :)

Har haft kusin med fam i stallet idag, det var skoj. Sixten har fått 3 nya flickvänner idag. Den ena löpte och hon försökte spänna på Sixten (jojo, man vet ju hur det är), Sixten i sin tur försökte spänna på en av de andra. Den tredje, hon var mest söt och inte alls intresserad av nån av oss. Hon gick och la sig i bilen! Tack moster och Danielle för underhållning och omhändertagande av Sixten. Tack Therese för ridsällskapet och hjälpen i stallet!

Det är rätt skönt ändå med en hobby utanför hemmet. Man slipper vara hemma, man är alltid trött, tiden går jättefort utan att man ser den passera. Imorrn när jag vaknar är jag väl 50 och det är snart dags för pension. Då kan man ju ha hobby som jobb hela dagarna!

Näe, nu lägger jag ner, totalt ointressant idag igen! Ska bättra mig! Imorrn kan jag gå in lite djupare på exakt var jag har ont och hur mycket. Säkert JÄTTEintressant!!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0