Urlakad

Förra veckan har satt sina spår. Jag är helt slut! Men grattis migsjälv, 1 kg har jag gått ner och använt muskler som jag inte visste att jag hade har jag gjort oxå. Ser bra ut för Widénskan :)

Tjejmilen var superkul men det var så himla trångt hela vägen. Folk ramlade framför fötterna på en för att vissa försökte trängas. Sen var det kärringar som valt hel fel startgrupp och slutade springa och började gå redan efter 300 meter. Nån form av självinsikt måste man väl ha? Sen det där med att gå till höger och springa till vänster... Hur tänker folk när de stannar och går till vänster då? Nästa år ska jag ha en cykeltuta med så jag kan tuta på sölpottor :) Näe det här var verkligen en morot, jag vill springa mer :D
När vi satt på Gärdet och picknickade efter så kom en tant med nummerlapp och gick förbi. Hon var säkert 150 år, hade pälsmössa och bar på 7 plastkassar. Hur stort är inte det? Sen så timade vi de sista målgångarna. De rullade väl in en sisådär 3 timmar efter start. Den är oxå fin, det är ju en verklig bedrift. Hur gjorde man då? KRÖP runt? I övrigt blev vi framhejade längs vägen av den forne "nåt" ministern Adelsohn. Hans fru sprang oxå!

Har druckit massa kaffe på jobbet idag och ändå inte vaknat till. De som tror att det är lätt att ha häst och inte alls fysikt krävande tycker jag kan slänga sig i väggen. Jag har ändå ridit den största delen av mitt liv även om det idag var flera år sen sist och jag har ont i varje muskel i kroppen efter 4 stallpass på 1 vecka. Sjukt bra träning, verkligen. Och hur kul är den inte då? GREAT!!

Nu sitter jag och tittar på Barcelonaa och Zlatan, jag får passa på när jag är gräsänka. Jag hade faktiskt hoppats på Zlatan idag. Det är dags för hans premiärmål!!!

Imorrn är jag ledig och då ska jag åka och prova ut uniform till jobbet och sen fixa extranycklar till hundpassarna och lite sånt. Ska kolla konserter oxå, utöver Pink som är spikat så är även BSB och Daughtry heta planer. Får la se.

SKIT, inget kul kul att skriva idag heller. Min hjärna kanske bara funkar bra när jag är understimulerad?! Har varit riktigt effektiv på jobbet idag, men om det innebär att jag ska bli tråkig så får jag lägga av :D

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0