Helt ospontan fettbränning or not!

"Råkade" sopa i mig en påse pistagenötter till lunch idag. Hela kostcirkeln, JAG VET! Så så mycket för den lediga dagen. I morgon ska jag tamme 17 vräka i mig allt jag kommer över, jag ska äta tills jag spyr. Tänkte testa tvärtomleken ett tag. Suck, jag är allt för lik ett barn. När man säger att jag inte får, bör eller ska (i detta fall är det jag som säger det till mig själv) äta så mycket snask utan kanske träna lite mer, då gör jag helt tvärtom. DET BARA GÅR INTE JUH! Så imorrn ska jag röra mig så lite som möjligt och stoppa i mig så mycket onyttigt som möjligt, så får vi se om det inte blir en långrunda och sallad!! Värt ett försök, tycker ni inte??!! Om inte annat så låter det ju som en skön dag!!

Sixten Blixten Mc Queen och jag har pga av ovan nämnda påse och en viss jultallrik till herrn på julafton som satte sina spår (ja inte spår som tallriksformad mage, för det var ju mat han fick), tagit en lång och rask promenad i solen på eftermiddagen. 1 timme och 20 minuter blev det, himla skönt trots att den kändes påtvingad och helt ospontan. Jag upptäckte dessutom en helt ny slinga att lägga till våran hemma springrunda, ska bli kul att prova den. Synd att jag inte kan göra det imorrn, jag har ju fettodag då!!!! :)

Nu ska jag njuta av en varmt kopp kaffe... See you later!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter gott med en fetto dag.....Kram

2009-01-27 @ 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0