HeppHepp!

Nyss hemkommen från jobbet och har promenerat hunden i solen. Vi har 11+ och strålande sol på blå himmel, riktigt vårväder! Jag sitter därför och kastar i mig sallad till lunch för att hinna springa sen innan det blir försent, tänkte låta vårkänslorna vara motorn under joggingturen. Vovven äter oxå sallad med matte, grönsallad och gurka. Han tänker på bikiniformen han med :)

Jobb agencien i vårat hus (typ Manpower) hade fått sina rutor krossade såg jag i morse. Undrar om det är samma marodör som springer och rycker i dörrarna om nätterna...känns inte bra. Jag måste komma med en plan, så här kan vi inte ha det. Himself säger att det räcker om jag släpper en fis i trapphuset om kvällarna så håller alla sig borta. Fast det finns gott om nojiga kärringar i området som ringer brandkåren vid minsta tendens till gasutsläpp så jag får nog knipa. Å andra sidan, det finns väl ingen av kvinnigt kön som fiser?? VI SYSSLAR JU INTE MED SÅNT!!!

Btw, tack för kommentarerna om min fina chokladmask igår. Den var skön och hunden satt på bakbenen och tiggde när jag smetade på den, så bra betyg fick den. Får väl erkänna att snålvattnet rann på mig med. Men läste man det finstilta på förpackningen så innehöll den faktiskt lera oxå och jag vet inte hur gott det kan vara, om än smaksatt. Det var iof lera från Medelhavet, vad vet jag om hur den smakar!?! Jag får ha det som experiment till nästa gång.....
Hur som helst var masken skön...åtminstone tills den stelnade. Himself hade nog önskat att jag smetat över munnen oxå, det var ju rena klistret och det är inte ofta jag är tyst. Nåväl, han sa att jag såg ut som 14 efter så den måste haft den föryngrande effekten förpackningen utlovade, toppen! Eller var det finnarna på besök han menade?

Moi Mukulat-Hej små knattar!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jösses du får iaf en på humör. Cool mask HAHAHAHAHAHAHH. Kramen

2009-01-21 @ 18:45:58
Postat av: Anonym

Jösses du får iaf en på humör. Cool mask HAHAHAHAHAHAHH. Kramen

2009-01-21 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0