Ledig trallalaaa!

Solen skiner!!!!

Har upptäckt att texten på nuvarande layout blir väldigt grötig, sorry för det. Vet inte vad som är bäst. Grötig text eller "snyggare" sida.....

Jobbade kväll i repan igår. Hade 2 ankomster när jag kom, 0 inhouse. Resultatet av kvällen blev 1 ankomst, 1 no-show och 1 walk-in. Fantastiskt händelserikt!! Skurade 15 rumsdörrar, insida, utsida, ovansida, tröskel och automatiska dörrstängaren på. Allt ska vara superskuret för fr.o.m mars eller dylikt ska vi börja med en ny rutin. 1 person ska dagligen kontrollera ALLT i rummen. Glödlampor, lysrör, strömbrytare, kontakter, tv dosa, madrasskydd, sängkläder mm=RUBBET. Lätt och inte alls tidskrävande, OR NOT. Sen ska man tydligen ha nån typ av switch på dörrarna som man flippar på done varje dag efter kontroll oxå vet man att det är fixed. Sjukt bra för ett budget hotell, inte ens fyrstjärninga hotell i sverige gör väl sånt? Accor accor! Här är mitt jobb och jag är dessutom med i reklamen :)

Sorry Sorry, bilspelet jag infogat funkade visst inte så ni fick inte se mig som reklammodell haha :)

För övrigt är jag löjligt glad nu. Himself rinde precis och sa att han fått samtal från sverige gällande framtida hemflytt och jobb. En boll är äntligen i rullning så snart kanske jag kan börja söka jobb hemma med, hurra hurra, håll tummarna!!!

Nu ska jag hjälpa min inte så hightech vän Cecilia med inställningar på FB, hon är blond hon oxå :) Love her!!!!

Puss o kram gott folk!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Sweet om ni kommer hem! :) Ska verkligen hålla tummarna!!! :) Puss på dig

2009-01-26 @ 18:17:14
URL: http://jossenin.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0