Rea

Jag måste säga att det här med blogga är kul. Det lär väl bara sluta med att nån ber mig lägga ner bloggen, jag kommer skriva som jag pratar=Alldeles för mycket!!!

Här i Rennes är det Rea från 7 jan till typ 12 feb eller liknande. HUR BRA SOM HELST! Jag började rean med att belöna mig själv för träning jag inte utfört. Belöningen bytte namn till morot. Det blev hur som helst 2 par Morgan jeans, 1 Morgan "party" top och en plånbok oxå på Morgan. Blev hur nöjd som helst och ändast 800:- fattigare isället för 1900:-, det kallar jag bra affär!

Idag skulle jag ner på stan för att spana mjukisbrallor (i all ära). Döm om Himselfs (min sambos) fejkade förvåning när jag kliver ut ur butiken med en sprillans ny handväska i handen!!! Han sa att han såg fram att se den på, moaha!! Jag och handväskor, eller snarare jag och svarta handväskor, de har tagit över mitt liv! Återigen har jag belönat mig själv på bekostnad av träningen. SKÄRPNING ALEXX. Imorrn får det bli ordning på torpet!!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag kommer blogga sönder min blogg! Det här kommer bli som facebook, man blir besatt liksom! Kul är det iaf, nu kan vi hålla koll på varann! Puss

2009-01-17 @ 23:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0