Regn Regn Regn

Det bara vägrar sluta regna. Känns lagom muntert men vad gör man. Ska ta mig en nap med vovven nu och hoppas det slutar regna en stund så vi kan gå ut sen. Jag har både regnställ och stövlar så jag har inget emot att vara ute i regn men det är värre med hunden, regnjacka or not, han stannar hellre inne!

Sen blir det träning med gummiband för axlar, rygg och armar. Utfall och mera magövningar. Det blir skönt för maggen, jösses vilken träningsvärk jag haft i den idag. Lekte med magtränaren igår för första gången på länge. Den är sjukt bra men man får SÅÅÅÅÅÅÅN sjuk träningsvärk, har ont i flera dagar efter. Å andra sidan ger det resultat!

Idag köpte jag fler bilder till mitt fotbollsalbum (jaaa jag vet, jag är 28), har väl bara något över 400 kvar att samla. Billigt och bra, or not. Men jag känner mig som ett barn igen och det gör man inte tillräckligt ofta!!

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Nina

Jäkla hurtbulle.....Orkar knappt läsa längre för att riskera och bli trött.Hahahahahha. du är duktig. Stor kram till dig

2009-01-29 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0