Trött

Ugh Ugh blekansikte!!

Fy f-n vad jag är trött idag! Höll precis på att somna strax efter 23 igår (ovanligt tidigt), när det smäller till i dörren och hunden börjar leva apa. Återigen är den nån dum jävla idiot jävel rent ut sagt som slitit i portdörren tillräckligt länge för att få upp den (den som var nylagad), och alltså tagit sig in i huset för att gå runt och känna på alla dörrar. Förmodligen som förra gången, en full påtänd jävel som inte bara saknar hjärna utan pengar oxå. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD! Det känns ju måttligt upphetsande att gå ut med hunden om kvällarna när en så där kan lurka utanför hissen eller i trappen.....

Whatever you do.... KEEP YOUR DOORS LOCKED!!

Att tilläggas bör även att vi precis kollat på Halloween innan sängdax......

Dags att dra till bussen... det regnar by the way och vi har 3+. Dagen hade kunnat börja bättre :)

Puss mina kära

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hoppas att resten av dagen blir bättre! :) Positivt tänkande!!! Pöss

2009-01-20 @ 11:03:40
URL: http://jossenin.blogspot,com
Postat av: Martina

Tjena bruden!

Hoppas allt står bra till!

Jag la till dig på min blogg lista:)

Kika gärna in på min med...

Kramar från Kalla Sverige

2009-01-20 @ 16:15:50
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0