Förlåt bloggen

Här har det då inte varit mycket bloggande på sistone :) Kan jag ha haft lite att stå i måntro??

Torsdagen gick åt till att besökan banken, köpa bil och åka på turné, bla förbi farmor och farfar. Underbart att se de igen, det är humor på många sätt men ack så tragiskt. Jag vill inte bli gammal och bo på hem. Menlös och ointresserad personal, allt för få aktiviteter och bestämd mat. Som att gå i skolan ungefär. Åkte även till syster yster med familj och gullande med syskonbarn och vägrade bada i poolen, haha. Blev en slappkväll hemma sen, helt slut.

I fredags var jag hos andra syrran och träffade lilla Melissa för första gången. Hade tänkt åka ut till stallet men det blev sent, skulle till Jossan och dricka vin sen, det var gott och såå kul att träffa min lilla snygga puffra igen!

I lördags fick jag besök av en tredje syster som spenderade hela eftermiddagen här. Sen åkte jag och lånade singstar av systerdotter Rebecka och sen blev det grillkväll hos Cissi med singstar till 05.00, söndag morgon. Säkert hemskt uppskattat av grannarna, men vi hade sjukt kul när vi lyssnade på vår falsksång i efterhand, haha!

Igår blev det pizza hos Cissi och datafix. Sen tvätt och städ hos mor och far. Idag har jag varit på Löplabbet och fixat provisoriska ilägg, hälsat på och fikat hos en syster. Sen har jag sprungit med Natta i Röbo och sen tvättat lite till! Imorrn blir det relativt lugnt, mor och far kommer hem igen så jag blir förpassad till badenbadendynorna och golvet igen, haha. Hoppas på stallet och en ridtur imorrn em/kväll. Vi får se när Frieda kommer ut.

Busy woman and Im loving every bit of it!! Foton kommer...

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0