Hoppla pålle

Idag har jag varit uppe på Gränby och shoppat lite med Cissi. Premiärturen på "nya" Gränby. Det var så tjusigt så. Sen har jag varit med Frieda till stallet hos Kimpa och ridit hennes supersnälla och fina Tryggve. Det var jättekul. Men det var många år sen jag red nu så till en början blir det mest att få tillbaka känslan. Och ridning är som skidåkning, jag blir harigare ju äldre jag blir, haha. Tack iaf Frieda, du har gjort ett toppenköp!

Nu ska ta och förbereda mig inför ett möte imorrn. Sen ska jag ha dejt med Sharon och Lily-Rose och Theodore. Smashing!!! Tror vi skulle grilla Mamma Scans på 4H :) Sen blir det en ny löprunda... ska försöka hålla mig till varannan dag denna vecka men får se hur det går. Det är ju så underbart att kunna springa igen så jag vill springa tills jag stupar. Kanske inte sååååååå bra!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0