Måndagsöl

Skulle åka förbi Agge på dan men dog lite halft. Somnade 4 i morse och Sixten väckte mig kl 9. Har slappat på dan, helt död. Sen på em styrketränade jag och sen åkte jag och sprang 6 km med Natta i Jällaspåret. Skönt. Jag är verkligen sjukt nöjd men att vara tebax i träningslivet, känner mig tillfreds med migsjälv och kan unna mig saker utan ångest. Det är såhär livet ska vara! Skiter lite i hur jag ser ut, det viktiga är hur jag känner mig!

På kvällningen åkte jag ner på stan och träffade Cissi för en middag och en öl. Blev en charkuteritallrik på Åkanten och några öl. Hennes kompis Peter kom förbi och vi fick även sällsis av krökar Gargamel Gorgis, eller hur han nu stavar. Kul som F-N hade vi men jag saknade mina HOMIES Freida och Kimpa!!!! Hoppas på en dejt med de snart!

Imorrn blir det nog sol och båt och fiske och stugövernattning i Järlåsa med Cissi! Home Alone 5 :D

Nu ska jag sussa. Kom hem för några timmar sen och ändå är jag vaken. Fattar inte varför jag inte kan sova om nätterna...!!!!!!!!!!!! Först ska jag bara kväva mig far en snabbis, han snarkar så det skakar i väggarna!!! XD

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Nina

hahahahhaha. Du kan ju inte kväva honom. Låter som om ni haft kul iaf. Kram

2009-07-14 @ 10:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0