Risig

Nu är Himself hemma igen. Sixten höll på att krypa ur skinnet när han såg husse. Såååå söt! Det var kul att få hem honom. Fast hela situationen är ju lite bizarr. 3 år som ibland har känts som de längsta någonsin har nu bara svishat förbi liksom.... skumt och overkligt.

Var ute och jobbade hos syrran igår, är ledbruten idag, skönt med lite träning. Kände igår att jag fick ont i halsen (har inga halsmandlar) och idag gör det så ont ända ut till öronen. Är dessutom svullen i halsen och utanpå är det precis som när man har mandlar. Undrar om min hals har fantomsmärtor, jag är ju inte normal så why not?

Idag ska vi åka och hämta kartongpallen Himself skickat upp till jobbet. Äntligen får jag mer kläder och skor!!!! Har dessutom köpt en universal tv dosa till mamma och pappa och den är nästan lika stor som ett A4 papper, Askul. Min humor. De är ju blindstyren så :) De kommer förresten hem idag så nu blir det luftmadrass igen!

Himself är på skatteverket och blir svensk, får se om de släpper in honom i landet :) Jag ska väl göra mig i ordning antar jag. Han lär vilja ha hjälp med pallen sen.

Idag fyller världens sötaste IsaBELLA 3 år, grattis till dig trollunge!!!!!!!

Linslus

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0