Update

Jahapp, så har det gått ett tag igen då. Fullt upp hela tiden och  nu har jag gått och blivit sjuk. Hade ont i halsen och så i slutet av förra veckan. När vi åkte blå tåg på Agges SJUKT ROLIGA möhippa i lördags så bröt det ut ordentligt med nackspärr, hals och öron och nu även en förkylning med hosta. TOPPEN! Jag som skulle jobba den här veckan oxå, innan riktiga jobbet börjar nästa vecka. Nåja, det går att kombinera!!

Möhippan var riktigt lyckad. Den började med surprise entré hemma hos Agge varpå ett sexparty med rekordförsäljning på 11.000:- följde. Tror inte det var nån som INTE beställde :) Kinky Kicki & Rabbits/Monkeys gjorde succé :) Ingående berättelser om vad man INTE bör göra med självlysande kondomer var oxå en hit :) Efter partyt blev Agge utklädd till kyckling och sedan åt vi vurre lunch innan vår taxi, det blå tåget, kom och hämtade oss och körde ner oss på stan. På blå tåget blev det skumpa och sång (läs skrik) för hela slanten. Det var gullefjun och en massa av dagens moderna dadaddaaaadaadadada låtar, utan text. Hade någon röst kvar dagen efter??
På stan fick Agge sälja ägg och dansa Markolio dansen för folk och tigga pussar på kinderna. Hon skötte sig exemplariskt och verkade skämmas endel :) Så kan det gå!!! XD Öl på Salt väntade efter det. Mötte 2 andra hippor under dagen oxå, sjukt kul. Sen bar det av till föräldrarna där vi bjöds på en fantastisk grillmiddag. När kan vi komma på lördag? :)

Kvällen avslutades med utgång. Fullt folk på Flurran och det gick ju inte att hålla koll på en själ. Men kul var det! Agge fick sälja kondomer och hade i uppdrag att få shots och drinkar. Vet inte hur det gick med det men nog hade hon pengar kvar dagen efter. Och en rejäl baksmälla :) Annika körde drink marathon med mig på slutet så nu har jag fått nya uppslag till drinkar att TITTA på i framtiden. GOTT!

Japp, sen vaknar man upp på söndag morgon och inser med råge att det roliga var slut. CAN SOMEBODY PLEASE SHOOT ME!! Nackspärr, halsont, öron, hosta, ingen röst, you name it. Igår gav mig nacken sån huvudvärk att jag kräktes. Den är fin. Joråsatte, nog har jag haft mitt roliga under semestern och det får jag betala för nu :(

TYVÄRR, blev det inte så mkt bilder från möhippan, jag är besviken på migsjälv som alltid tar så mkt kort. Nu var det så många att ta kort på att jag inte visste var jag skulle börja. SNYFT

Då väntar bara bröllopet på lördag då kameran ska jobba som sjutton. Och sen ska man tillbaka till verkligheten nästa vecka igen. Ska bli kul hur som helst. Massa pyssel med hunden bara. Lösa passning ev dagis för honom och så. Hoppas på dåligt väder så mor och far är hemma och inte i husvagnen. :) Nej, så elak är jag inte!

Hoppas det är bra med everyhopa. Nu ska jag åka til apoteket och tömma deras lager.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0