Update

Jösses vilken bloggare jag är, är det jag som vinner stora bloggpriset i år? :P Vaddå, måste man skriva för att ha en blogg, räcker det inte med att säga att man har en?

Full rulle hela tiden, skönt att vara hemma igen :) Det har blivit en del stall, en hel det vinpartaj med stalltjejerna inkl en och annan utgång :) Utöver det är det hundpromenader och hunddejter. Jojo, Sixten hade hela lördagseftermiddagen ute på ängarna med en annan "böghund". De var trötta, kladdiga och hemskt nöjda efter dagen de båda hannarna. Frieda är helt hundra på att böghundens matte var ute efter mig, hon säger att sånt bara händer mig. Man tackar :)

Idag är det tvätt och strykning och löpning och handling och ja... no need to say more. Imorrn ska jag jobba en dag i stockholm, som en del i min introduktion. Ska bli kul. Så det blir upp senast 6 imorrn. Promenixa och mata hunden, köra honom till syrran och sen ta bilen och dra. Blir skönt. Jag vaknar ju 5 varje morgon nu så kan ju vara vettigt att ha nåt att sysselsätta sig med då. Lär bli skapligt tidigt isäng imorrn kväll, kommer väl tillbaka efter 20.

På onsdag kommer Himself hem. Jag vet en liten hund som kommer bli sjukt glad!!! Ska jobba lite ute hos syrran i veckan oxå. Man kan inte bara slappa och leva livet så som jag har gjort, eller ja, inte hela tiden iaf. Dags att fylla på kulpåsen nu :)

Nähe, arbetet kallar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0