1a milen avklarad

Trodde aldrig det skulle vara så lätt!!! Jag är helt sjukt nöjd med min insats, äntligen har jag motbevisat min sjuka hjärna, jag har åstadkommit något!! Har precis sprungit min första uppmätta mil och det på 56.35 minuter, skitbra! Jag höll nästan samma tempo som när jag springer 5km så jag är riktigt nöjd! Jag blev dessutom stoppad av en tanta som frågade vägbeskrivning. Detta ska firas med en öl i solen på balkongen NU. För om jag dör av denna långa springrunda så dör jag iaf med en god smak i munnen!!!! Sen blir det lunch... eller näe, kanske inte, lite sent nu va?! Nackdelen med att sluta kl 13 och inte ha lunch på jobbet. Nåja... jag har precis pillat i mig en stor bit gurka så det får duga sålänge. En fördel med att springa hungrig är att hungern går över, det tycker jag är bra! Man vet ju aldrig, kanske kan den här tjejmilen träningen göra så man tappar ett gram eller två!!

I övrigt är det lite party hos en kollega till Himself ikväll... är halvmotiverad att gå dit... blir bara en massa döbooring snack om deras tråkiga jobba iaf så. Sitter ju hemma själv hela dagarna, så varför inte en kväll oxå?! Lugn och ro!!!

Nu vill Lilleman busa med sitt köttben så det är bäst jag ger mig for now. Ser riktigt mycket fram emot Melodifestivalen imorrn. Hoppas på en riktig skräll, typ Malena, det är nåt som kan slå i baltstaterna (det är ju ändå de som har monopol på röstningen så).

Have a nice weekend everyhopa, snart kan ni räkna i mig i era helgplaner :)

Pöss o kramen


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad duktig du är! Heja på!

Krams

2009-03-13 @ 17:30:14
Postat av: Sanna

Grym tjej! Vi måste börja se att vi kan massa saker! Vi är ju bäst ;) Puss

2009-03-14 @ 11:29:42
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0