Bästa dagen!

Japp, solen skiner och vi har 20+ i skuggan, hur GREAT är inte det???? Har varit ute på picknick i solen med Sixten i dag igen i 1.5 timme. Jag luktar bränt idag med... (hmm...kan det vara för att jag fått använda skallen idag, eller var det solen)

Började morgonen med att försova mig. Skulle kliva upp kl 06 för att hjälpa till på frukosten. Himself säger till mig kl 06.24 "-Alexx, ska inte du egentligen vara uppe nu?" -JO JÄVLAR blev mitt svar, tilkom gjorde oxå -FAN, nu hinner jag inte äta frukost! (mitt underbart trevliga "när jag blir väckt" morgonhumör :)

Upp fort som f-n, fixa kaffe i termosmugg, mata hunden, dra på mig paltor, smeta på happy facet och snabbt trycka i sig yoghurt. Klar för utgång med hunden på 20 min. (Till detta hör att både hunden och jag äter i badrummet)

Himself ligger kvar i sängen och drar sig tills 5 min innan det är dax att åka...  Hmm...varför finns det inte en "ALLA EGOISTISKA MÄNS DAG"? När det finns Internationella kvinnodagen? JA just det, männen går ju under Menlösa barns dag, så var det ja!

I övrigt var det kul på frulle bullen, jag blev åtrådd av en samling män (ca 15st) SAMTIDIGT. Det sitter ju aldrig fel. (Åh grattis tänker ni nu, vad kul för dig)
Tyvärr, ärlig som jag är så måste jag väl klämma fram med att de flesta av dessa män var ca 13 år! (Grattis säger jag, ni kan lägga er ner och dö av skratt nu!!) Nåja, jag är inte den som är den, man ska vara glad för det lilla! Sen är jag glad för att jag jag klarade livhanken, nån hade drällt på golvet vid frukostbufféen så när jag kom och stolpade med 200 fulla brickor och satte foten i klaveret so to speak så hade det kunna gå riktigt illa!! Det var säkert snorungarna som ville få en chans att glutta under min kjol. Jag säger då det. Dagens ungdom!

På vägen hem så köpte jag en present till min moster, som fyllde år igår (ja, jag vet, jag är sjukt snabb). Sen köpte jag 1-års present till Tim som fyller 5 maj. (Egentligen borde jag bojkotta snorungens födelsedag, HAN HAR JU SNOTT MIN!) Det blev Nalle Puh jeans snickarbrallor med en söt vit/orange/grå randig t-shirt samt bruna Nalle Puh Sandaler. SÖTT!

RÅKADE, åka en trappa ner i butike och OUPS, RÅKADE shoppa mig en hög midja kjol och 2 linnen!! Men va tusan, det var bra pris så jag fick de tre plaggen för 150:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ME LOVE REA!

Näe, nu är det webbtv som gäller!!

TACK SNÄLLA FRIEDA OCH SANNA FÖR TIPSEN :)

Puss o kramen

Ps: Shit, såg nu när jag laddade upp bebbekläderna att jag visst RÅKAT köpa en ny väska häromdagen oxå... Nu får ni se den oxå. Min Le Coq Sportif väska! (Och nej, det är inte den sportiga k-ken, utan sportiga tuppen, 2 skilda saker) :)Ds





Kommentarer
Postat av: Karro

Jag garvar fan ihjäl mig, du är så jävla sjuuuk!!! HAHAHA du skriver så bra, Love it!

2009-03-18 @ 19:53:21
Postat av: Nina

Snygg väska. tur med uppvaktningen,som sagt man får vara glad för det lilla. Synd för dom att dom inte kunde glutta under kjolen,hihihihihhi. Jag ska oxå börja äta i badrummet låter ju mysigt:) Kramen

2009-03-18 @ 20:25:19
Postat av: Frieda

ÅH! I love din väska! Skulle inte du kunna kolla efter ett par snygga Le Coq skor åt mig, fota så jag kan godkänna och så skickar jag ner pengar så du kan köpa de åt mig?????? Har letat mig fördärvad efter en snygg modell eftersom mina nuvarande börjar bli lite sletna... Killar är killar, skitsamma ålder, hjärnan är densamma från att de fyller 15 skulle jag tro.... PUSSSSSSSSSSS

2009-03-18 @ 20:31:04
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Josephine

Du beskriver såååå bra stumpan så jag såg allt framför mig :) Ha ha ha!



Hoppas dagen imorn blir bättre!

Puss

2009-03-18 @ 20:46:41
URL: http://jossenin.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0