Ibra, the skating terrorist!

Min syster Petra hade rätt när hon för ett tag sen sa att det är farligt att träna. Åkte skridskor igår och drog på en snygg vurpa à la framstupa sidoläge!!!! Stort blåmärke på höger knä och ont i höger höft, HAHA! Sjukt nöjd ändå. Jag blev inte det minsta självmordsbenägen av att ha slagit på "arslet" framför 300 pers. Snarare tvärtom, skitnöjd över att visa hur det går till i kjol och allt :)

SHIT JAG BÖRJAR BLI VUXEN!!

Det var Himself, Mr Jordania och jag som var iväg igår och åkte disco skridskor med 300 andra. Det var Ibras första gång på skridskor, kan man ju förstå, han kommer ju från Ökenland!! Skit kul. Han tog sig 4 varv runt i rinken... STÄNDIGT HÅLLANDES I SARGEN dessutom! Så fort han kom fram till några som sarghängde så väntade han tills de åkte innan han drog sig vidare, han vågade inte släppa sargen. Han var SÅÅÅ söt våran ökenbambi!! Slänger upp lite bilder. Han sopade tyvärr banan med mig vad det gäller snyggast vurpa. Han skulle passera en sarghängande tant och ramlade när han var rätt bakom henne så skridskorna slog i sargen och han slog i henne. Sjukt kul eftersom ingen kom till skada! Tyvärr lyckas jag inte lägga upp filmen här, FÖR JAG FILMADE JU SÅKLART! :)

Efter skrillorna åkte vi hem till Ibra på snacks och vattenpipa med dagens smak, vindruvor. Gott skit!! Men jag har en stark metallsmak i munnen idag, mindre gott.

Hunden är badad och ska klippas. Jag ska springa och sedan färga håret. Så mycket för en ledig dag!!! :)

Have a nice day folks!



















Kommentarer
Postat av: Nina

Mmmmmm. Ni verkar ha det sååå mysigt. och roligt. pöss

2009-03-10 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0