Måndag - Check

Sådär ja. Då var måndagen i princip avklarad oxå. I morgon kommer Himself hem, då får jag en MASSA gott, typ Treo, Icas citron och apelsin marmelan, Blodpudding och Karamellkungen!!! Tack sötis!!

Mötet hade gått bra idag, det ser ljust ut. Fortsatt kommunikation under veckan här så får vi se vad det blir av det hela.

Har precis ätit middag, stuvade makaroner och FALUballe, det är gott skit! Till det blev det en 3 kr grogg (citrus Treo), det är oxå gott. Hade ju inget strösocker kvar så jag hade pärlsocker i makaronerna, haha. Jag brukar ha både salt och en gnutta socker. He gick bra!

Har varit hos Singapore Ann idag och spelat Wii och knäck deras rekord i slalom och fotbollsnick, skoj skoj. Hon bjöd på Ikea dajmtårta till kaffet, haha, den var kul.

Sen tog vi en tur till sjön och promenerade, Sixten fick galoppera på stranden, han verkligen älskar det. Hur ska han kunna bo mitt i Sverige igen? Och hur ska vi lära oss leva med kylan under vintern i Sverige? Himself var ledsen igår när vi pratade. Han frågade varför  vi vill hem. Förra helgen spelade han golf i t-shirt här och nu höll han på att frysa kulorna av sig i Märsta.....

Btw så är mina behinnor fortfarande kaputt så jag kan inte börja träna än. Bara att bita i det sura äpplet och vila tills skiten går över. Blir så ledsen, super taggat och allt oxå får man inte. Kul att vara 28 och ha en ofungerande kropp.

Nu ska jag kolla på TV så Hej Svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0