Nike+Ipod

Jajjemen...så var hon tränad idag igen! 5km blev det!! Och det slutade med att jag blev grattad av Lance Armstrong himself för att jag hade fått bästa tiden hittils :) Grymt kul! Imorrn ska jag jobba på städ så det blir träning nog + styrketräning har jag tänkt. Måste spara på mina benhinnor så jag inte får inflammationer igen... dont orkish!

I morse när jag var ute med Sixten så såg vi en störtande and, stackaren hade flygit vilse. De är ju inga hejare på att flyga och den där rackarn hade nog hållt på ett tag. Han störtade in i ett träd och dunsade ner mellan grenarna... Tror tyvärr inte han klarar sig. Jag får ont i hjärtat. Kunde jag rädda alla djur på planeten så skulle jag göra det :)

Sanna skrev en kommentar att hon blev peppad av mitt inlägg igår. Det peppar ju mig i sin tur så jag håller i träningen! Haha, bra att vi kvinnor är så OKOMPLICERADE, or not :) Puss till dig!

Näe, nu blir det en kaffe till Efterlyst, glömde dricka det i morse!!



Kommentarer
Postat av: Petra

Hey darling! Dumt dumt att slarva med stretchningen... det kommer du ingen vart på! Fy skäms! Det låter ju bra att du har tagit tag i det igen nu... jag förstår att det inte blev av förra veckan när ni var på semester. Jag är hemma med sjuk Felicia... och jag har inte varit och tränat heller. Får se om det blir en miss i morgon igen... då blir det andra missade passet denna veckan. Men jag körde ju ett benpass i tisdags förra veckan och fick en liten skada i vaden av överansträngning. Körde bara överkropp och armar on och fre. Men idag för första gången kan jag gå som folk sen en vecka tillbaka! Jippi! Så gott som återställd! Däremot kom Martin hem från sin Pt med Gunnar igår och hade slitit av sin vadmuskel IGEN!!!!! Jag orkar inte mer!!!! Inte han heller för den delen. Men men... shit happens! Som jag alltid brukar säga.. Det är farligt att träna! Pöööössssss

2009-03-03 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0