Nike+Ipod= JAG ÄR GRYM

FAN, rent ut sagt. Är så nöjd med mig själv idag! 4e löprundan på 5 dagar. Idag var jag så trött och seg efter jobbet, stressad för jag hade handlat på hemvägen, skulle ut med Sixten och inte hade jag ätit. Sköt på lunchen och gick ut och sprang 6.3km, hade aldrig trott att jag skulle kunna övervinna mitt eget psyke!!!!! Åt en sallad efter och nu njuter jag av en kaffe efter stretchen och sen blir det ett bad! Blev grattad av nån annan än Lance Armstrong idag, nån brutta som hette Radcliff eller nåt, rekord var det iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!

Me VS My brain 1-0.

Läkarundersökningen gick bra. Hade ju planerat min outfit in i minsta detalj så jag slapp bli förnedrad med att strippa in på bara underkläderna :)

Me VS France 1-0

Blev välkomnad av en ytterst korkad kärring i receptionen på mottagningen men vad gjorde det när sköterskan och läkaren var så löjligt trevliga! Den ena golfar på samma klubb som vi :) Hon berättade att hon brukar golfa med en svenska (WOHA, vi är nu 3 i stan)

Läkaren frågade om alla svenskor är så långa som jag (1.79). Jag svarade "JA visst, är alla lika långa som jag, är självklart blonda och vackra och DE flesta har absolut silikonbröst som Victoria Silvstedt!" Blev stolt över mig själv, nu har ju jag fått hjälpa till med myten om oss svenska kvinnor! Glömde dock säga att vi har isbjörnar som husdjur, men vaddå, det vet de ju redan!

Me VS France 2-0

Även fast hon frågat och jag svarat vad jag vägde så fick jag ställa mig på vågen iaf (JÄVLA snälla KÄRRING). Jag lärde henne iaf ett och annat. Jo att det var mina enorma muskler som vägde alla de där kilona, och mitt tjocka hår, glöm inte det för guds skull, det är väääääääääääldigt tjockt! Hon skrattade apan men det kändes nästan som att hon gick på det!

Me VS France 2.5-0

När jag sagt tack och hej leverpastej och gick från tanterna så hörde jag säga bakom min rygg "En lång och vacker svenska......"

Me VS France 3-0, Me VS My brain 2-0

FINAL SCORE!!!!!!


Firar detta med ett bad i nya duschcremer.... Fondant au chocolat, Crème Brûlée & Tarte au citron!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lät som du haft en skapligt bra dag ;D Ååååh skojjar du om jag blev avis när jag läste om duschcremerna eller ???! Rena rama drömmen :D

2009-03-04 @ 21:37:55
Postat av: Alexx

Förstod väl jag det Jenny att du skulle bli sugen :) Creme Bruléen luktar så läskigt gott så det vattnas i munnen... Nåt att sätta på önskelistan kanske?? :) Men bara så du vet så är det restriktioner på flaskorna "MAN FÅR INTE ÄTA";)

2009-03-04 @ 21:59:57
URL: http://alexxlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0