Rosor på kind och humöret på topp

3 timmar på stranden i sol har varit underbart idag. Himself och Sixten och jag tog ett par filtar och varsin bok (nä, ok, inte Sixten)  och åkte ut till sjön och lilla stranden en bit från oss där vi la oss och mös och sen tog en långpromenad. Underbart underbart, det är som försommar!!

Nu kollar jag på Diagnos Okänd och sen ska vi ut och äta kinamat till middag, miam miam (som man säger på franska).

Har lyssnat massor på La Voix idag med. Jag älskar den låten och Malena verkar så rar. Jag är helt övertygad på att hennes låt faktiskt var rätt ensam i startfältet med chans att slå i europa. Vi har sett det förut att boybandpop som Måns trodde han skulle vinna med inte slår i baltstaterna, det är ju trots allt de som äger rösterna.

"Je t'aime amour quand j'entends la voix, Je t'aime ami, c'est jamais sans toi" Lovely!

Kommentarer
Postat av: Frieda

På riktigt, tycker du att Malena verkar rar???? Hon ser ut och pratar som en hel karl. Det är inte "rart" på en tjej för mig... Puss

2009-03-16 @ 12:57:48
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Du har helt rätt Frieda att hon låter som en hel karl. Men för mig sitter inte det rara i en persons utseende. Hon står med fötterna på jorden, är en vanlig hemma mamma från Operavärlden och inte nöjespressen. Hon är sprallig och kul och verkar framförallt jättegullig/rar som person. Så tycker jag! Ta Marie Sernholt, hon ser ut som en prinsessa istället men låter som skit när hon sjunger. Hon höll ju inte en enda ton i hennes låt! Puss på dig du

2009-03-16 @ 16:38:23
URL: http://alexxlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0