Så var semestern slut och likaså solskenet

Söndag igen och en veckas semester är passé. Jag är tröttare än någonsin och har ont i nacke och rygg och huvud. Blir en dubbel citrus treo när kaffet är slut :) Tack sverige besöket för Treon!

Glömde skriva igår att jag testade mina nya Nike Ipod skor med tillbehör i det fina vädret, JAG ÄR GRYMT NÖJD!! Jag sprang 5.6 km och fick all statistik i örat längs vägen. Hur långt jag sprungit, hur långt jag hade kvar, snitttid per kilometer och totaltid och kalorier. Slippa kolla på en klocka, slippa fundera över hur långt man kan ha tänkas sprungit. GRYMT! Ska ut och springa idag igen och sen stryrketräna och stretcha. FÖRLÅT PETRA men jag har slarvat med stretchen denna vecka.... Ska bli ordning och reda nu!!!

Martina: Vilket hotell i stan jobbar du på?

På tisdag ska Sixten till veterinären och på onsdag ska jag gå med kiss i burk till mitt jobbläkarbesök. I frankrike är det så att man ska läkarundersökas vid varje anställning så att jobbet inte köper grisen i säcken, haha. De var inte så snabba på mitt jobb... jag började där i sep 2006 och ska dit i mars 2009. Mañana Mañana.....

Näe...nu blir det Treo och bloggläs....

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0