Tablett-o-holic

Skojade bara igår när jag skrev att behinnorna var bättre. Haft jäklar så ont på jobbet idag... .Gick förbi Apoteket på vägen hem och fyllde på pillerskåpet så nu jäklar!! Ska inte springa nåt mer i veckan hur som helst, får ta det lite lugnt med cykel oxå eftersom det är både benhinnor och vadmuskler. Ska hålla mig stenhård med kosten tills jag kan löpa igen och sen träna massa styrka. JAG BARA SKA VA FIT OCH REDO TILL TJEJMILEN!

I övrigt var det tråkigt som vanligt på jobbet idag, en brud som spytt i en påse och ställt i en korridor, jodå, man tackar, BITCH! Såg ut som köttfärssås, morsan luktade såklart och sen höll vi på att få en spya till, från mig. Hon är inte klok tanten! We har by the way bestämt att vi ska gå på fotbollsmatch snart, hon och jag, blir nice. Sen efter ska vi ut och äta Moules Frites (musslor med pommesfrites).

Det allra bästa med dagen är solen på den blå himlen och de 18.5+ graderna!!! ME LOVE! Tog med Sixten och en sallad och en bok och gick ut på prommis efter jobbet och hade en liten picknick och mös och solade i 1.5 timme, nu är jag solrosig och luktar bränd hud :)

SKÄNKER EN LITEN TANKE TILL MIN MAMMA OCH HENNES DUMMA OCH OBOTLIGA VÄNSTERÖGA! Kunde jag köpa dig ett nytt öga kära mor så skulle jag! THINK POSITIVE, bättre att ha ett öga att se med än inget alls! Puss till dig!!

Nu blir det charterhjältar och en kopp kaffe!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0