Tack

Mina kära vänner för att ni uppskattar min sjuka hjärna :) Ni om några ska ju göra det som mina vänner, men det finns ju falska vänner oxå, som bara låtsas för att komma åt ens pengar tex. Nåja, sånt händer inte mig, för jag har ju inga pengar! **puhu**

Idag har jag varit på playan igen! 20+ och strålande sol, IDAG IGEN! Fan va gött rent ut sagt! Sixten trodde han var Rottweiler och skällde ut alla hundar som passerade. Ibland funderar jag om han är lika sjuk i huvudet som jag. Han är inte helt hundra min lilla älskling. Men det är nog därför jag är så kär i honom, han är bäst!

När vi var på playan så kom det några små grupper från ett gruppboende skulle jag tro. Det var Downs syndrom och lite andra handikapp. DE VAR SÅÅÅÅ SÖTA! Det var ett kärlekspar med oxå och de gick och höll varandra i handen. Jag började nästan grina. Det var så vackert. Ska jag fortsätta vara så här blödig så får jag nog söka för det....

Fick träffa mina finniga 14-isar idag (mina beundrare). De var precis lika finniga och efterhängsna som igår. JÄTTEKUL! Alltså de kan ju inte ha räknat ut att jag skulle kunna vara deras morsa. Det blir ju tom äckligt när man tänker så. Morsan min skrattade gott hon, hon skrattade de tom rätt upp i ansiktet, så kul tyckte hon att det var. Nedrans kärring :) Näe, jag trivs bra här jag där man hela tiden blir flirtad med och får komplimanger och så. Hade jag vetat det tidigare så hade jag lämnat den så kallade sambon hemma och åkt hit själv. Då kanske jag tom hade kunnat prata franska nu MOAHA. Nåja, man kan inte få allt här i världen!! Jag har ju sluppit SNÖ iaf!!

Kom på tal om inget så har jag kommit på varför det inte finns nån EGOISTISKA MÄNS DAG utan bara Int Kvinnodagen och Menlösa barns dag. Det är ju såklart en man som har kommit på de två andra dagarna och tycker såklart att det räcker till oss, sen är resten av dagarna på ett år deras dagar!! Jo, men så måste det ju vara!!

Näe, nu ska Sixten få bada och svalkas lite. Borde klippa honom men det får vänta nån dag till. Är så träligt när klippmaskinen inte funkar som den ska....

Kram och Tingeling Tingeling Jag Fattar Ingenting



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0