Thank God its friday!

Så äntligen är denna mördande jobbiga vecka slut! Jobbar iofs 7-12 och 17-21 imorrn men det gör inget, det är bara runt 15 rum bokat så. Har haft fullt nästan alla nätter sen i måndags och snorungarna var ju plenty så det har varit ös. Känner det i hela kroppen. Blir skönt med helg! Himself är i sverige lör-tis så jag blir dessutom gräsänka. Underbart det med. Bara njuta av tystnaden och kunna göra vad man vill när man vill det och bara ha sig själv och hundens gå ut tider att göra med..... Ska åka upp till havet nån dag och njuta av solen på stranden med doggen, han älskar att galoppera på stranden, han blir som förbytt när han kommer ut så (jag tror att han tror att han är en häst). Vi ska visst ha strålande sol och runt 15+ fram tom tisdag. Det känns i skuggan nu att det är kallare än tidigare i veckan. Kan tro att det ligger en del nötter ute vid sjön o bikini iallafall.

Ska följa med Himself som smakråd i em när han ska köpa slips (han som aldrig använder slips), sen ska vi äta på en trevlig italiens restaurang efter det, ska bli såååååå gott, de har fantastiska sallader och pasta!

Btw, glömde säga igår att jag försökt lära morsan sjunga Happy Birthday. Det var ju som att köra in i en vägg. Hur mkt jag än försöker uttala det som hon gjorde det så lyckas jag inte. Måste nog vara packad för att det ska gå. Kul hade vi iaf! Jag avslutade lektionen med att lära henne säga SHIT POMMESFRITES, det tyckte hon var hemskt kul efter att jag lärt henne att SHIT betyder kàka (bajs). Så nu säger hon det hela tiden!! Hon är så duktig min tant!! :) Jag känner att jag kommer lämna det här landet nöjd, jag har hunnit lämnat så många bra avtryck!! :)

Nu ska jag titta på webb tv och dricka kaffe, i vanlig ordning. Jag behöver nog gå på avvänjning efter det här. Kommer inte kunde se på vanlig tv.

Bon week-end tout le monde!


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så duktig Alexx!!!!! Vi får hoppas att morsan inte får sparken när du åker hem..Vore inte bra!Jag är mäkta stolt över dig...Pyss

2009-03-21 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0