Update

Nu var det ett par dagar sen jag skrev sist.... jag har haft bloggsemester!! Närå, inte riktigt, vissa dagar har man bara ingen lust eller motivation ens att terrorisera er med gnäll och antimotivation!

MIN ÄLSKADE PROGRAM FÄRJAN ÄR TILLBAKA, jag är sååå glad, sitter och tittar på det nu!

Igår sprang jag igen efter 2 veckors skadevila. Det gick ok. Behinnorna verkar ha klarat sig, med all voltarensalva och värktabletter. Däremot har jag kramp i högervaden igen, JAG FATTAR INTE. Det sträcker sig upp bakom knät till nederkant av baksida lår. Helt stört. Jag är sjukt noga med att stretcha men det verkar ju inte hjälpa. SNÄLLA GODE GUD, eller nån annan, HJÄLP MIG! Vi har äntligen fått ihop ett lag till Tjejmilen nu och ska försöka anmäla oss inom kort!

Igår träffade jag Anna och Cedric för "sista" gången. De har pga av krisen och arbetsmarknaden flyttat till andra sidan landet, snyft. Nu är jag nästan helt ensam här. Men men, jag lämnar stan snart jag med :)

De tre senaste nätterna har jag drömt en massa igen.

Natt 1: Drömde jag att någon hade lagt en bajskorv i en av städhinkarna på jobbet. YAMMMMIIEEEE

Natt 2: Drömde jag att jag var inne i en klädbutik och tittade på en massa kläder. Bla så såg jag ett trevligt bommulsplagg jag gillade. Ni vet de gamla hängselbyxshortsen som fanns förut (och är på tapeten nu igen, men korta ben). En par såna hittade jag i t-shirt materiel. Vita med just texten Vita på. Snyggt OR NOT. Fatta vad genomskinligt! Nåväl, jag knallade vidare genom butiken. Mitt i gick man igenom en passage med ett tjugotal provhytter. I slutet av passagen så hade någon lagt en spya rakt över gången. BLÄ. Det var dessutom en enorm spya så man kunde inte komma över den (eller under/på sidan av den som mora träsk sjunger) så jag visste inte hur jag skulle bära mig åt. Till min STORA RÄDDNING kom en stor och stark brandman och lyfte mig över spyan!! (fråga mig inte var han gjorde av sina fötter). När han satt ner mig på andra sidan så erbjöd han sig min arm som jag fick hålla medans han ledde mig rakt över hela rummet, DONT ASK ME WHY! Medans vi gick där arm i arm så tog hans kollegor kort på oss och jag hörde en av de säga, kolla vad STOR HON ÄR, NÄSTAN LIKA STOR SOM HONOM. Jo man tackar, dum jävla brandmäns jävlar. Tvär som man är så kapade jag drömmen där, HAHA, skit ska ni ha gubbstruttar!!

Natt 3: Drömde jag att jag hade en ko. Den drömmen behöver ingen vidare utveckling!

JORÅSATTE, jag är helt normal, det är bekräftat!

Kan ju tala om att min hund är helt normal oxå. Idag på efterjobbet turen så passerade vi ett par bänkar bra placerade i solen. Han hoppade upp på en och satte sig där. Glodde på mig som att -VADDÅ? Satte mig en stund och tvingade med honom sen. Vad gör han då? Jo han går till vårat sol och picknick ställe och lägger sig där och tuggar gräs. Jahapp, tack du, hur blev det med min lunch? Blev kvar där en stund och sen fick jag släpa hem honom, han bara vägrade gå. Fattar inte hur han blivit så smart. Häromdan när vi var ute och gick långpromenad och han bråkade med en stor hund så tyckte han att det var synd om honom så han vägrade gå, "bad" mig ta upp honom. SÅ JA, jag fick bära hem honom i jackan på magen. Och vad gör hunden? HAN SITTER OCH SOMNAR PÅ MIN MAGE. Jag försökte tvinga honom gå en bit men han satte sig och vägrade. Ibland funderar jag om man skulle lämna in honom på service.

Näe gott folk. Nu har jag skrivit en novell igen.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra sigge hållna kort,visa vart skåpet ska stå.O Alexx jösses vilka drömmar.Det går till historian. pöss på dig

2009-03-31 @ 16:12:47
Postat av: Frieda

Vi är lika sjuka båda två! Länge senjag drömde nåt jag kommer ihåg. Kanske blir inspirerad nu! =) Puss

2009-03-31 @ 21:42:58
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0