Veterinärbesök "check"

Lilleman var i så fin form så och fromm som ett lamm hos veterinären. Matte hans blev 500 spänn fattigare men vad gör väl det för my precious hälsa?? Vi slapp en ny rabiesvaccinering iaf eftersom vi inte ska stanna i Frankrike, skönt det!

Imorrn ska matte själv på hälsokoll och har måttlig ångest, läs "en helvetes jävla ångest". De kollar inte bara blodtryck, hjärtslag och andning utan även kiss, ögon, ryggrad, längd, VIKT, mage och BRÖST. Jag har ju INGEN SOM HELST lust att klä av mig för nån jag precis mött och låta den personen inte bara se mig i underkläder utan oxå väga mig och klämma på hela mig, jag har ångest över mina skavanker ändå!!!!!!!!!!!!!! Redan när jag gick i 6an förfalskade jag mammas namnteckning på viktrapporten från skolsyster.

Nåja... jag blir ju besiktigad iaf, bara att bita ihop och se till att springa minst 5km efter jobbet sen. Idag ska jag styrketräna och vila benhinnorna.

Jobbade på städ idag, skönt med bara 4 timmar men fy tusan vad drygt det är och vad omotiverade vi är jag och morsan. Hon går i pension nästa år och räknar dagarna. Jag flyttar hem till Sverige och räknar oxå dagarna. I helgen hade de haft ett gäng ungdomar på fyllan på hotellet. Ett rum var totalt nerspytt, hela väggar, hela badrum med dushdraperi samt gardin, överkast, filtar och sängkläder. JÄVLAIDIOTERTILLMÄNNISKORDETFINNS! Vi vädrade det rummet idag och och jag höll på att kräkas bara vi öppnade dörren, och då är rummet städat. Kommer ju aldrig kunna hyra ut det igen.

Näe shit, nu somnar jag snart. Ska ta doglas och lägga mig och läsa min franska spökmördarbok i sängen. Grymt bra bok. Graham nånting heter den skotska författaren. Känner mig så löjligt tråkig och omotiverad idag så nada mår blåggande får mi!

HejSvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0