Voltarengel & Charterhjältar

Japp, så ser eftermiddagen ut. Har vilat från löpningen lör, sön och tisdag och behinneinflammationen verkar inte vilja ge upp alls. Idag köpte jag anti-inflammatoriska piller att äta och Voltarengel att smörja med. Sittar och kladdar med det nu och hoppas på att kvällens 5km ska gå smärtfritt. Kan ju liksom inte ge upp träningen helt heller. I våras tog det 3 månader innan det gick över och 3 månaders vila är inget alternativ nu.

Har tittat på Charterhjältar på 5an...JAG VILL HA EN SOLSEMESTER!!! Nu blir det Den rätte för Rosing = Underhållning på hög nivå. Hon är ju inte på något sätt den skarpaste kviven i lådan och killarna de hittat till henne, haha, vilket skämt!

Dagens underhållande I-Lands problem;

Just nu har vi en kvinna boende på hotellet som fick hela veckan förstörd av oss, påstod hon. Anledning;
DET FINNS INGA HÅRTORKAR PÅ RUMMEN!

Chefen har således lånat ut sin privata hårtork till den här kärringen. En elchock är det minsta hon förtjänar, enligt min mening. Hon kan behöva uppleva RIKTIGA problem som tar ner henne på jorden lite. Till saken hör oxå att hon har rakt axellångt hår som hon inte gör nåt med, annat än att torka det. Bra sätt att förstöra håret på annars! 

1. Dumt att ringa innan och kolla om detta budgethotell, kan tänkas ha hårfön.
2. Dumt att alltid ha med sin egen hårfön när man reser.
3. Dumt att gå rakt över gatan till shoppingcentret och köpa sig en ny hårfön.
4. Dumt att inte kärringen blivit strypt av en sladd till en hårfön!

Näe, nu ska jag bli road av Rosing och Company!!

Puss o Kläm

Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag brukar bli irriterad när jag kollar på tv hos folk som inte har box, för då kan man ju inte se vad som är på tv och vad det handlar om, skådisar osv. Då måste man kolla tv-tidningen, sjukt jobbigt! Ytterligare ett i-landsproblem. Jag klarar mig dock utan hårtork! =) Puss!

2009-03-11 @ 15:56:15
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Josephine

Du måste få va med om många roliga saker på jobbet du! :) När blir de hemgång för dig? Längtar till balkongen! :)



Pöss

2009-03-11 @ 19:01:04
URL: http://jossenin.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0