29 år, 4 timmar & 25 minuter

Känns såååååååååååååååååååååååådär då! Underbart att fylla år, blir så rörd av alla gratulationer, JAG ÄLSKAR ER MINA VÄNNER!!

I övrigt känns det såååådär att vara 1 år närmre 30, DAMN, var tog mitt liv vägen? Och allt jag skulle göra?? Nåja, det finns det som har det värre..... och närmar sig 100.

Vaknade med en present i nyllet :) Underbara underkläder som vanligt från Himself, svart spets med blått! Fick förra veckan en fin kort klänning med tyll i spets från Gina Tricot av mamma och pappa. Fick en fin h&m top av kusin med fam på posten. Röda rosor, chokladtårta och champagne samt presentkort från Himself och Sixten´när jag kom hem från jobbet. Som present blir det nu oxå middag ute på valfri restaurang. Shit, måste in i duschen!!

Sanna: Jag är blond men är så glad att jag fattade vinken, haha, du hajjar :) Ja det känns som igår vi flyttade, när vi satt på möte om USA och Florida resan som jag var tvungen att tacka nej till då. Kommer du ihåg det? Vi satt bredvid varann då :) Helt sjukt vad tiden går fort, inte konstigt att man får åldersnoja! Vi får ha en heavy metal date i sommar babe! Puss

Nu måste jag duscha, Himself gapar från sovrummet att han har väntat länge nog.... han tog tel luren och "syster"son ifrån mig så jag skulle sätta fart...

Puss min vänner, miss you lots!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0