Å regnet det bara öser ner...

....så jag tar av mig mina skor och strumpor.... dajdidajdidaaaaa...!

Han klippa hunden och gå ut för att pinka innan regnet, hinner inte mer än nu så formligen öser det ner, MAN TACKAR! Grymt skönt var det, nu kan man ju nästan andas i det kvava. Såg precis på tvn att vi typ har kallas i landet med 24+. Paris har 30+ och Grenoble (typ alperna) har 33+. Sixten är glad att han inte bor där!!

2 tvättmaskiner klara, disk samt plock klart. Tog även en cillit bang sväng på soptunnan i köket, rostfritt. Nu ska jag dra igång en maskin till och sen dammsuga och torka golven. Sen ni, tar jag ledigt för dagen!! Ska mysa med Sixten i regnet. Fick förresten precis höra av Himself nyss att ovädret inatt var något av eget slag. Hans jobb och den hålan var hårt drabbat. Massa tak som var trasiga och de hade hos himself fått varor skadade för nån miljon eller flera (euro). Man får vara glad för att man inte är uteliggare. Såna finns det i övrigt gott om här. Frivilliga uteliggare=lösdrivare.

Näe, nu blir det Wasa sport och varma koppen till lunch, sen ska städningen bli klar!

Herrå

Ps: Frieda, har du börjat läsa blogg på arbetstid?? Shit, du måste verkligen ha det riktigt värde på jobbet nu om du har tid med nåt sånt. stackars min love Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0