En shop-o-holic i Rennes

Jahapp, så har hon gjort det igen!! Skulle gå förbi affären på vägen hem och köpa bröd till kvällen. Vad går jag ifrån affären med?? Bröd, givetvis. Men oxå en skitläcker klänning till sommarens kvällar på Flurran ;) Och en jättesöt top. Sådär ja, 650 spänn fattigare, nästan. De hade en drive som jag missat, handlade man för mer än 600 spänn så fick man 150 spänn i rabatt, jo man tackar. Så jag betalade bara 500:-. Way too much för bara 2 plagg men vad tusan... Tror jag måste börja lämna plånboken hemma. Det är inte hälsosamt för mig att på så centralt!!

Fick bekräftat idag att jag normalt sett har 15 dagars uppsägning men att det är ok med mindre om jag hittar jobb i Sverige. SKÖNT!

Sixten klipptes igår och han blir som förbytt varje gång. Han älskar verkligen att vara kortklippt. Vi tog kvällsrundan tillsammans igår och han sprang 20m framför oss hela vägen skitlycklig, sååå söt mitt hjärta! Vi borstar tänderna 3 gånger i veckan nu och han är såå duktig. Tigger tandkräm efteråt, tänk de barn som gjorde det!

Nu ska jag titta på färjan och njuta av en kopp thé efter min underbart goda salladslunch. Idag är det träningsvila!

Ni måste bara få se nåt sjukt kul först. Det är typ storm ute idag, kolla hur snygg jag blev i håret när jag var ute ;) Sen får ni se min hund oxå, vilket hårt liv han lever!!


Hej svejs

Pomperipossa fångad av en stormvind 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0