Fantomsmärtor

Sådär ja, dagens träning avklarad. Får räcka med cykel 2.2 mil. Bättre än inget när man är skadad, inte sant?!! Går omkring med fantomsmärtor i baken. Känns som sadeln sitter kvar. Men så stor akterbuffée har jag väl ändå inte att den ska försvinna där. Mycket kan gömmas där, men inte en hel cykelsadel!

Var riktig duktig och cyklade fel på hemvägen. Istället för att svära högt och förbanna mig själv för den onödiga omvägen så sa jag vänligt men bestämt till mig själv att jag ska VARA JÄVLIGT tacksam för den felcyklingen för på så sätt fick jag några kilometer mer träning! JAJJEMEN, det tar sig! Ni ska se att det kan bli en livsstil för mig med!!

På lunchmenyn står nu kokt vit fisk med kokta bondbönor. Efterrätt blir mango. Där har vi en nackdel till med kosthållning. Är man bara 1 som ska hålla kosten så får man ju äta samma saker hela tiden för att det inte ska bli förstört!!! Passar jag mig inte så kommer jag se ut som en mango snart och då är nog nuvarande päron att föredra!!!!!!!!!!!!!!!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0