Glömde....

....säga att jag faktiskt sprang igår.... Testade ju en ny teknik, eller ja flera kan man väl säga. Kan inte säga att jag kom i nått speciellt gung som jag känner funkar än, det är bara att kämpa på. Stundtals gjorde det inte ont alls. Men nu såhär dagen efter så gör det ju såkalrt ont. Men jag är vid gott mod och håller det i sig så lovar jag att bli en sundare och friskare människaa TILL semestern ;)

Kan ju bara säga gällande OTH att det inte ens hållit på 3 min innan jag lipade. Mespropp var det ja!! Helt sjukt. Precis när jag förberedde och skulle slå på det så spelade Rix FM Gavin's signatur låt till OTH på radion, snacka om sammanträffande. På tal om radion överlag. Har inte lyssnat på säkert 3 mån och slår på den idag och det är samma skit som innan som spelas. Varation, vad är det??

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0